neděle 12. července 2015

14_vodopad

Dneska máme na programu vodopád. Vyrážíme v 6 a na místo přijíždíme v 10. Takhle vypadá náš autobus zevnitř. Nic víc se sem už nevejde…


Vodopád je pěkný, ale chtěl jsem nějaký velký. Ale je tu ještě jeden, vetší…
Chvilku tady blbneme, kocháme se výhledem a přírodou. Ta příroda je opravdu úžasná.





No a je čas na cestu domů. Ve 12.30 vyrážíme do Kumasi a ve 4 tam jsme. V 5 vyrážíme do Akry. V 10 jsme už doma, všichni unavení a zralí na spánek. Ještě, že jsem šéfovi, řekl , že nevím jestli přijedu v pondělí nebo v neděli a on řekl, že tedy v pondělí nemám chodit do práce. Budu celý den odpočívat.

Shrnutí
Byl to pěkný výlet. Moc se mi líbila příroda a zvířata. Sice jsem jich čekal více, ale co se dá dělat.
Taková je Ghana. Moc toho tady neuvidíte.
Co mě fakt vadilo, byl čas strávený v autobuse. Bylo ho opravdu moc…
Tady je mapka, kde jsme všude byli. Bylo to celkem 1 800 km za 5 dní. Docela jsme se projeli.


Žádné komentáře:

Okomentovat