pátek 28. srpna 2015

57-61_poslední pracovní týden

24.-28. srpna

Vše probíhá jako obvykle. Žádná lahůdka se nestala.

Jen snad to, že já český kluk v Ghaně jdu do asijské restaurace... Nevypadá to světově, ale bylo to výborné.



Už se pomalu loučím s kanceláří. Když jsme nebyli na stavbách tak jsem pracoval tady a opravdu se mi pracovalo dobře.



Děláme i menší stavební úpravy při stavbě mostu. Pořád se jim něco nelíbí...



Ukážu Vám né moc příjemný dopis. Hlavní projektový manažer neustále opakuje, že tu zakázka může dát někomu jinému, ale prakticky nemůže. Je v tom tolik úplatků, že opravdu nemůže...



A tady naše kára.


Ještě Vám ukážu typické ghanské jídlo - Fu Fu. Těsto z kasawi (něco jako neuvařená mouka) s rybí omáčkou a rybou. Už jsem si zvykl, takže to jím bez problémů.



No a když je ten můj poslední týden, tak vám ukážu kudy jsem do práce chodil. Měl jsem štěstí, že to bylo kousek a nemusel jsem si brát trotro a trčet ve frontách. Kolikrát se jiným stážistům stalo to, že trotru upadlo třeba kolo za jízdy. Ale nikomu se nic nikdy nestalo.



A tady moje milenky. Každé ráno mě cestou kousek doprovázejí. Snad nebude přítelkyně žárlit :D



Další část cesty. No musíte dávat pozor kam šlapete.



A tady už loučení s Felixem (šéf) a Ritou, která pracuje na marketingu. Měla to být vážná fotka, ale Felix to zkazil.



Je to opravdu zajímavé, ale za ty dva měsíce jsem si na ně tolik zvykl, že mi budou i chvilku chybět.


Žádné komentáře:

Okomentovat